Mød eleverne dér, hvor de er: Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Standard
Mød eleverne dér, hvor de er : Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning. / Moldenhawer, Bolette.
In: Kraka - et magasin for undervisningssektoren, Vol. 5, No. 19, 2003, p. 27-31.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Harvard
Moldenhawer, B 2003, 'Mød eleverne dér, hvor de er: Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning', Kraka - et magasin for undervisningssektoren, vol. 5, no. 19, pp. 27-31.
APA
Moldenhawer, B. (2003). Mød eleverne dér, hvor de er: Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning. Kraka - et magasin for undervisningssektoren, 5(19), 27-31.
Vancouver
Moldenhawer B. Mød eleverne dér, hvor de er: Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning. Kraka - et magasin for undervisningssektoren. 2003;5(19):27-31.
Author
Bibtex
@article{4744b9e074c411dbbee902004c4f4f50,
title = "M{\o}d eleverne d{\'e}r, hvor de er: Den komplekse h{\aa}ndtering af kulturforskelle i undervisning",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, kulturelle forskelle, interkulturel undervisning",
author = "Bolette Moldenhawer",
year = "2003",
language = "Dansk",
volume = "5",
pages = "27--31",
journal = "Kraka - et magasin for undervisningssektoren",
issn = "1398-0947",
number = "19",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Mød eleverne dér, hvor de er
T2 - Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning
AU - Moldenhawer, Bolette
PY - 2003
Y1 - 2003
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - kulturelle forskelle
KW - interkulturel undervisning
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 5
SP - 27
EP - 31
JO - Kraka - et magasin for undervisningssektoren
JF - Kraka - et magasin for undervisningssektoren
SN - 1398-0947
IS - 19
ER -
ID: 109503