Nielsen Marketing Research
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Encyclopædiartikel › Formidling
Standard
Nielsen Marketing Research. / Milhøj, Anders.
Den Store Danske Encyklopædi. Bind 14 Kbh. : Gyldendal, 1999. s. 178.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Encyclopædiartikel › Formidling
Harvard
Milhøj, A 1999, Nielsen Marketing Research. i Den Store Danske Encyklopædi. bind 14, Gyldendal, Kbh., s. 178.
APA
Milhøj, A. (1999). Nielsen Marketing Research. I Den Store Danske Encyklopædi (Bind 14, s. 178). Gyldendal.
Vancouver
Milhøj A. Nielsen Marketing Research. I Den Store Danske Encyklopædi. Bind 14. Kbh.: Gyldendal. 1999. s. 178
Author
Bibtex
@inbook{1337531074bf11dbbee902004c4f4f50,
title = "Nielsen Marketing Research",
author = "Anders Milh{\o}j",
year = "1999",
language = "Dansk",
volume = "14",
pages = "178",
booktitle = "Den Store Danske Encyklop{\ae}di",
publisher = "Gyldendal",
}
RIS
TY - ENCYC
T1 - Nielsen Marketing Research
AU - Milhøj, Anders
PY - 1999
Y1 - 1999
M3 - Encyclopædiartikel
VL - 14
SP - 178
BT - Den Store Danske Encyklopædi
PB - Gyldendal
CY - Kbh.
ER -
ID: 25669